دو آهنگ زیبا با صدای احمد نیکزاد

۹۳/۱۰/۲۲
۷۵۴۱ بار
Mehdi Monfaredian

دانلود دو آهنگ جدید بسیاز زیبای مازندرانی با صدای احمد نیکزاد

دانلود دو آهنگ مازندرانی جدید و بسیار زیبا با صدای زیبا احمد نیکزاد با نام :

۱- آهنگ زیبای مازندرانی تاریخ تولد ۲- آهنگ مازندرانی به یاد محسن و مجید

ضبط صدا : جمشید کیانی/ نوازنده : فریبرز اسدی/ اختصاصی شمال موزیک

پخش از : سایت شمال موزیک / بروزترین سایت پخش آهنگهای مازندرانی

 

 

 

1_ دانلود آهنگ مازندرانی تاریخ تولد با خوانندگی احمد نیکزاد

اسم خواننده حجم دانلــود
احمد نیکزاد 11.17 MB DOWNLOAD

 

 

 

 

 

2_ دانلود آهنگ مازندرانی به یاد محسن و مجید با خوانندگی احمد نیکزاد

اسم خواننده حجم دانلـــود
احمد نیکزاد 17.44 MB DOWNLOAD
 

 


نظرات
این نظر توسط فرهاد در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۱ دقیقه ارسال شده است

با سلام.احمد جان خیلی ممنونم  من شمالی نیستم از تبریزم ولی همسر خودمو از شمال انتخاب کردم این اهنگو عشقم ایدا به من معرفی کرده . واقعا بخدا خیلی بدلم نشسته این اهنگت امیدوارم همیشه موفق باشی ..من با ایدا تازه اشنا شدم شما هم دعا کنید من به ایدا برسم من عاشقشم .دوستان هر کی این دل نوشته منو دیده خواهشن دعا کنه من به عشقم ایدا برسم

این نظر توسط سحر در تاریخ ۲۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۸ دقیقه ارسال شده است

 بد نیست زیاد اهنگ محلی گوش نمی دم


شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شمال موزیک است. || avazak.ir | |قالب بیان بلاگ