آهنگ ازت دلم گرفته سعید و محمد ناصری

۹۳/۱۱/۲۱
۱۸۶۳ بار
Mehdi Monfaredian

دانـلود آهنگ جـدیـد فارسی بسیار زیبا از سعید و محمد ناصری – ازت دلم گرفته

آهنگ و تنظیم و میکس احمد انصاری , ترانه احمد قربانی , گیتار مجتبی تقی پور

دانلود آهنگ جدید فارسی سعید و محمد ناصری به نام ازت دلم گرفته با کیفیت بالا

پخش از : سایت شمــــال موزیک / بروزترین سایت پخش آهنگهای مازندرانی

 

 

 

 

دانلود آهنگ فارسی  بازم دلم گرفته  با خوانندگی سعید و محمد ناصری

اسم خواننده حجم دانــــلود
سعید و محمد 3.75 MB DOWNLOAD

 

 

 

 


نظرات
این نظر توسط Ramin Heidari در تاریخ ۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۶ دقیقه ارسال شده است

خیلی عالیه خیلی قشنگ بود

این نظر توسط میلاد ارجنگ در تاریخ ۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۹ دقیقه ارسال شده است

دوستتون دارم

این نظر توسط الهام در تاریخ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۱ دقیقه ارسال شده است

سلام  مسافرت خوش گذشت
پاسخ :
سلام . چه سفری

این نظر توسط الهام در تاریخ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۵ دقیقه ارسال شده است

منظورم سفرتون به خلخال بود که سوعیت گرفته بودین خانه ما  .ولی واقعا لایک داشت

این نظر توسط Mahdi در تاریخ ۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۲ دقیقه ارسال شده است

ماشاله ب صداتون فوق العاده اید امیدوارم هرروز بیش از پیش پیشرفت کنید و همیشه تو اوج باشید. منتظر کارای بعدیتونم هستم 


شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شمال موزیک است. || avazak.ir | |قالب بیان بلاگ